کد مطلب: 172957
مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي چهارمحال و بختياري:
مشکل حمل بار در چهارمحال و بختياري وجود ندارد/رانندگان در امنيت کامل به کار خود ادامه مي‌دهند
تاریخ انتشار : 1397/07/06 13:30:28
نمایش : 1229
مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي چهارمحال و بختياري گفت: در اين استان مشکل حمل بار وجود ندارد و در روزهاي اخير کاميون‌داران با آرامش‌خاطر و در امنيت کامل اقدام به حمل بار کردند.
به گزارش هفت چشمه، احمد جمشيدي مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ از صدور بيش از ۵۰۰ بارنامه طي ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و افزود: اين به معناي آن است که کاميون‌داران و رانندگان در چهارمحال و بختياري با وجود مشکلاتي که دارند هوشيارانه و با بي‌توجهي به توطئه‌هاي دشمنان به کار خود ادامه مي‌دهند.

وي ادامه داد: در اين استان مشکل حمل بار وجود ندارد و در روزهاي اخير کاميون‌داران با آرامش‌خاطر و در امنيت کامل اقدام به حمل بار کردند.

جمشيدي بيان داشت: صدور بارنامه در اين استان کاهش داشته و يکي از علل آن را مي‌توان گراني‌هاي اخير دانست.

مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه برخي از کارخانه‌هاي استان به حالت نيمه‌فعال و تعطيل درآمده‌اند و يکي ديگر از علل کاهش صدور بارنامه همين موضوع است افزود: در اين استان تهديدي در خصوص عدم انتقال بار وجود نداشته و رانندگان در امنيت در جاده‌ها تردد دارند.

وي ادامه داد: با ارتباط نزديك و تعامل همه‌جانبه با انجمن‌هاي صنفي رانندگان توانستيم مطالبات اين عزيزان در حوزه اختيارات قانوني اين سازمان را تا حدود زيادي برطرف كنيم.

جمشيدي با تاکيد بر اينکه با پيگيري دولت درخصوص تامين مواد اوليه براي شرکت‌هاي توليدي، طي چند روز آينده، روند تامين و توزيع قطعات مطلوب خواهد شد خاطرنشان کرد: براي حل مشكلاتي كه امروز دامن‌گير صنعت حمل و نقل كشور به‌ويژه قشر رانندگان است، در چند ماهه اخير تلاش‌هاي بي‌شائبه‌اي توسط تمام دستگاه‌ها به‌ويژه مسئولان استان انجام شده است.

انتهاي پيام/1026ج
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg